Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(492)
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
E-booki
(348)
Audiobooki
(145)
Książki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
(5)
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
(1)
Filia nr 1 (ul. Bojanowskiego 18)
(1)
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
(2)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Tracy Brian
(40)
Jemielniak Dariusz
(38)
Blanchard Ken
(21)
Jażyński Marcin
(12)
Drummer Agnieszka
(9)
Maxwell John C
(9)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Budzyński Wojciech
(5)
Heath Chip
(5)
Kozak Robert
(5)
Sarnacka-Smith Anna
(5)
Święcki Adam
(5)
Dawson Roger
(4)
Ferriss Timothy
(4)
McKeown Greg
(4)
Orwell George
(4)
Roman Paul
(4)
Scott Kim
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Brown Brene
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
Heath Dan
(3)
Kawszyn Roman
(3)
Kieżun Witold
(3)
Orloff Judith
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Szaran Adam
(3)
Wikiera Artur
(3)
Witkowska Magda
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Arden Ron
(2)
Bagdonas Naomi
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Carew Donald
(2)
Carroll Lewis
(2)
Catmull Ed
(2)
Chandler M. Tamra
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Cohen June
(2)
Conley Randy
(2)
Conrad Joseph
(2)
Dickens Charles
(2)
Doron Eyal
(2)
Dudek Agnieszka
(2)
Dumas John Lee
(2)
Edington D.W
(2)
Edwards Jim
(2)
Elżbieta Żurek
(2)
Galloway Scott
(2)
Gerber Michael E
(2)
Goggins Aidan
(2)
Gomes Jean
(2)
Gordon Jon
(2)
Grant Adam
(2)
Grazier Peter
(2)
Grealish Laura Dowling
(2)
Guerra Maya Arenas
(2)
Hawn Goldie
(2)
Hoffman Reid
(2)
Holden Wendy
(2)
Hollis Rachel
(2)
Hoskins Rob
(2)
Hsieh Tony
(2)
Jedynak Tomasz
(2)
Johnson Spencer
(2)
Jones Phil M
(2)
Junger Alejandro
(2)
Kaplan Robert D
(2)
Kemp Rob
(2)
Kim W. Chan
(2)
Klemp Kaley
(2)
Klemp Nate
(2)
Kowalczyk Ewa
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Kozyra Beata
(2)
Krzemień Grzegorz
(2)
Lipa Michał
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(277)
2010 - 2019
(220)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(501)
Język
polski
(501)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Poradniki
(2)
Bezradność
(1)
Chorzy po udarze mózgu
(1)
Decyzje
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Internet
(1)
Kiszenie żywności
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leki
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Myślenie
(1)
Nadciśnienie tętnicze
(1)
Ortoreksja
(1)
Pamięć
(1)
Perswazja
(1)
Poznanie społeczne
(1)
Produkcja
(1)
Przemysł samochodowy
(1)
Przetwory owocowo-warzywne
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Ripley, Mike (1952- )
(1)
Samowychowanie
(1)
Starzenie się
(1)
Techniki organizatorskie
(1)
Toyota Jidosha Kabushiki Kaisha
(1)
Udar mózgu
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zaburzenia świadomości
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zawroty głowy
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Książka kucharska
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
501 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Laurum. Psychologia)
Nasz mózg został przystosowany do życia myśliwego i zbieracza. Dzisiaj żyjemy w całkowicie odmiennym świecie. To prowadzi do systematycznych błędów w myśleniu i działaniu – które mogą siać spustoszenie w naszych finansach, karierze, szczęściu. Ten, kto wie, jak łatwo można się pomylić, jest lepiej uzbrojony. Rolf Dobelli bierze pod lupę najbardziej perfidne „pułapki myślowe”, w które wciąż wpadamy. W ten sposób dowiadujemy się: dlaczego systematycznie przeceniamy naszą własną wiedzę (a innych uważamy za głupszych niż są w rzeczywistości) dlaczego coś nie staje się słuszniejsze tylko dlatego, że miliony ludzi uważają to za słuszne, dlaczego trzymamy się kurczowo teorii, nawet jeżeli są ewidentnie błędne Teksty Rolfa Dobellego nie tylko znacząco wzbogacają nas dzięki ich zawartości merytorycznej, ale także czyta się je z prawdziwą przyjemnością. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
Jaki wyrób papierniczy może istotnie zwiększyć skuteczność twoich prób wpływania na innych? Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć swą siłę przekonywania o 50%? Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa? Jednym z autorów tej książki jest najczęściej na świecie cytowany specjalista od wywierania wpływu na ludzi - Robert B. Cialdini. Tak! Zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie one są oparte na naukowych podstawach i wszystkie pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! Dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces. [audioteka.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 CD (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Proste techniki przygotowania smakowitych i zdrowych przetworów z warzyw i owoców, a także przepisy na pasty i sosy!
Nic nie daje takiej satysfakcji, jak możliwość otwarcia urokliwego słoika z domowymi przetworami - gdy się ma świadomość, że każdy składnik został starannie wybrany i przygotowany w szczycie sezonu, a następnie bezpiecznie zamknięty pod pokrywką słoika. W imię takiej przyjemności naprawdę warto się trochę postarać! Ta książka zawiera kreatywne, ale przy tym przystępne przepisy, za których sprawą zakochasz się w domowych przetworach.
Spróbuj pysznych przetworów, takich jak choćby: ogórki do chleba z masłem Ciotki Thelmy, kalafior marynowany w curry, pikantnie korzenna cebula perłowa, klasyczna kapusta kiszona, marynowane czereśnie, pomidorowa salsa z papryką chipotle, malinowy sos barbecue o dymnym posmaku, relisz ćwikłowy, sos chutney z mango i bananów, sos chutney jabłkowo-rodzynkowy, kwaskowate francuskie korniszony czy marynowany bakłażan azjatycki.
Proste i precyzyjnie opisane metody gwarantujące bezpieczeństwo domowych przetworów.
Książka zawiera także podstawowe informacje na temat sprzętu niezbędnego i przydatnego do robienia przetworów oraz szczegółowe wskazówki pomocne podczas robienia zakupów i przygotowywania składników poszczególnych przepisów. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 641.55 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdy zdrowe odżywianie staje się obsesją… Ortoreksja to zaburzenie odżywiania, które trudno rozpoznać. Nagle przestaje chodzić o oczyszczenie organizmu czy ograniczenie liczby spożywanych kalorii. Rezygnacja z pewnych produktów w imię „czystości” czy idealnej diety może szybko przerodzić się w trudny do przezwyciężenia nawyk, który będzie pociągać za sobą poważne konsekwencje w sferze zdrowia fizycznego i psychicznego. Niebezpieczeństwo popadnięcia w obłęd zdrowego odżywiania dodatkowo potęguje współczesny świat. Ogólny skutek zalewu informacji i dezinformacji w mediach jest taki, że toniemy w morzu dezorientacji i sprzeczności - a ludzie podatni stają się jeszcze bardziej podatni. Dietetyk, specjalistka w dziedzinie zdrowego żywienia i zaburzeń odżywiania, Renee McGregor, po raz pierwszy ujawnia prawdę, która kryje się za maską niebezpiecznych diet. Powołując się na doświadczenia z pierwszej ręki i liczne analizy, autorka przedstawia narzędzia, dzięki którym osoby dotknięte tym problemem mogą powrócić do zrównoważonego i naprawdę zdrowego modelu odżywiania się. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum. Panaceum)
Udar odseparowuje człowieka od świata. Najpierw odseparowuje go od jego własnego mózgu i własnego ciała. Odbiera pamięć, zdolność porozumiewania się, a czasami nawet świadomość otaczającego świata. To sprawia, że pacjent izoluje się następnie od swojej rodziny i przyjaciół, pracy, życia towarzyskiego i wszystkiego tego, co znajduje się poza ścianami jego domu lub szpitalnego oddziału. Udar to okrutna choroba, którą przeżywa się w samotności.
Mike Ripley przeżył udar. W tej książce opowiada czytelnikom nie tylko o swojej chorobie, ale także o pierwszym roku swojego życia po jej niespodziewanym ataku. Przedstawia wiele porad dla wszystkich pacjentów po udarze: jak pogodzić się z zanikami pamięci, spowolnieniem procesów myślowych, niezaradnością, zawrotami głowy i wieloma innymi długofalowymi skutkami udaru, jak radzić sobie z depresją i zaburzeniami emocjonalnymi, jak żyć z nadciśnieniem i jak z nim walczyć czy też jak dobrać odpowiedni zestaw leków. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Bojanowskiego 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Z poczuciem humoru nie trzeba się urodzić!

Poczucia humoru można się nauczyć!

I naprawdę warto to zrobić!

Śmiech ma potężną moc. Niezliczone badania dowodzą, że osoby z radosnym usposobieniem o wiele łatwiej osiągają swoje życiowe cele niż ponuracy. Jeśli lubisz się śmiać, potrafisz rozbawić innych – masz nie tylko o wiele większe szanse na stworzenie udanego związku czy błyskotliwą karierę, ale też o wiele lepiej radzisz sobie zarówno z szarą codziennością, jak i z sytuacjami kryzysowymi.

Osoby z dużym poczuciem humoru czasami są jeszcze odbierane jako te, które narażają swój autorytet. Absolutnie niesłusznie. Warsztaty autorek tej książki, uczące bardziej swobodnego podejścia do codzienności, cieszą się olbrzymią popularnością wśród kadry zarządzającej. Umiejętność zażartowania w odpowiednim momencie to jedna z kluczowych kompetencji miękkich – równie istotna jak charyzma, kreatywność czy zdolności motywacyjne.

Autorki omawiają zagadnienie humoru od bardzo praktycznej strony. Zastanawiają się, dlaczego tak bardzo różne rzeczy nas śmieszą oraz jak szukać i wykorzystywać w codziennym życiu elementy komiczne. Podpowiadają, jak zażartować, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, przekazać trudne informacje, ale też wycofać się z już popełnionego faux pas.

Humor to rzecz magiczna: przegania strach i zadęcie, a robi miejsce dla kreatywności i siły woli. Ta książka podpowiada, jak korzystać z magicznej siły dowcipu jako narzędzia przywództwa i walki o dobro. Stanowi niesamowitą mieszankę wiedzy teoretycznej, sugestii strategicznych i przymrużenia oka.

- Daniel H. Pink, bestsellerowy pisarz, autor książek Kiedy oraz Drive

Błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa książka o tym, jak mądrze i z pomysłem posługiwać się dowcipem. Bynajmniej nie twierdzę tak tylko dlatego, że napisali w niej o mnie, że jestem błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa. Kup ją!

- Sarah Cooper, komiczka i autorka książki 100 Tricks to Appear Smart in Meetings

Jeśli wydaje ci się, że w twojej firmie lepiej by się pracowało, gdyby wszyscy częściej się śmiali – sięgnij po tę książkę!

- Chip Heath, bestsellerowy pisarz, współautor książki Decydujące momenty

Dowcip to przejaw społecznej odwagi. Właściwie zastosowany ma moc przeobrażania rzeczywistości. Ta książka to zbiór narzędzi, których nam potrzeba, aby sprawnie posługiwać się dowcipem w każdych warunkach.

- Susan Cain, bestsellerowa pisarka, autorka książki Ciszej, proszę…

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Z poczuciem humoru nie trzeba się urodzić!

Poczucia humoru można się nauczyć!

I naprawdę warto to zrobić!

Śmiech ma potężną moc. Niezliczone badania dowodzą, że osoby z radosnym usposobieniem o wiele łatwiej osiągają swoje życiowe cele niż ponuracy. Jeśli lubisz się śmiać, potrafisz rozbawić innych – masz nie tylko o wiele większe szanse na stworzenie udanego związku czy błyskotliwą karierę, ale też o wiele lepiej radzisz sobie zarówno z szarą codziennością, jak i z sytuacjami kryzysowymi.

Osoby z dużym poczuciem humoru czasami są jeszcze odbierane jako te, które narażają swój autorytet. Absolutnie niesłusznie. Warsztaty autorek tej książki, uczące bardziej swobodnego podejścia do codzienności, cieszą się olbrzymią popularnością wśród kadry zarządzającej. Umiejętność zażartowania w odpowiednim momencie to jedna z kluczowych kompetencji miękkich – równie istotna jak charyzma, kreatywność czy zdolności motywacyjne.

Autorki omawiają zagadnienie humoru od bardzo praktycznej strony. Zastanawiają się, dlaczego tak bardzo różne rzeczy nas śmieszą oraz jak szukać i wykorzystywać w codziennym życiu elementy komiczne. Podpowiadają, jak zażartować, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, przekazać trudne informacje, ale też wycofać się z już popełnionego faux pas

Humor to rzecz magiczna: przegania strach i zadęcie, a robi miejsce dla kreatywności i siły woli. Ta książka podpowiada, jak korzystać z magicznej siły dowcipu jako narzędzia przywództwa i walki o dobro. Stanowi niesamowitą mieszankę wiedzy teoretycznej, sugestii strategicznych i przymrużenia oka.

- Daniel H. Pink, bestsellerowy pisarz, autor książek Kiedy oraz Drive

Błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa książka o tym, jak mądrze i z pomysłem posługiwać się dowcipem. Bynajmniej nie twierdzę tak tylko dlatego, że napisali w niej o mnie, że jestem błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa. Kup ją!

- Sarah Cooper, komiczka i autorka książki 100 Tricks to Appear Smart in Meetings

Jeśli wydaje ci się, że w twojej firmie lepiej by się pracowało, gdyby wszyscy częściej się śmiali – sięgnij po tę książkę!

- Chip Heath, bestsellerowy pisarz, współautor książki Decydujące momenty

Dowcip to przejaw społecznej odwagi. Właściwie zastosowany ma moc przeobrażania rzeczywistości. Ta książka to zbiór narzędzi, których nam potrzeba, aby sprawnie posługiwać się dowcipem w każdych warunkach.

- Susan Cain, bestsellerowa pisarka, autorka książki Ciszej, proszę…

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Język niemiecki dla dzieci

Stary las, świadek wielu niesamowitych historii, dzieli się nimi z młodym czytelnikiem.

Świetlik, mały leśny duszek, gubi się w lesie. Zazwyczaj to on pomaga zbłąkanym. Czy jednak uda mu się samemu wydobyć z tarapatów? W mroku czyha wiele nieznanych stworzeń. Jak znaleźć przyjaciół i nie wpaść w pułapki wrogów?

Świetlik, ognik, duszek bagienny to postać z ludowych wierzeń słowiańskich, zamieszkująca lasy i bagna. Świecąc żółtym światłem, wskazywał dobrym ludziom drogę, a złych sprowadzał na manowce.

Historii Zagubionego Świetlika możesz posłuchać w trzech wersjach:

- nagranie w wersji dwujęzycznej,
- nagranie w wersji niemieckiej,
- nagranie w wersji polskiej.

***

Adam Święcki –ilustrator, scenarzysta i rysownik komiksowy. Tworzy dla dzieci: seria książek „Gdzie, jak, dlaczego?” o małym chłopcu z wielką wyobraźnią, „Trochę hałasu z głębi lasu” – komiksy dla najmłodszych. Publikuje też dla dorosłych: „Gaia”, „Przebudzone legendy” (cykl oparty na mało znanych polskich legendach i podaniach). Obecnie mieszka w Trójmieście, gdzie łowi w morzu nowe pomysły.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Buyer Persona / Revella Adele. - [miejsce nieznane] : MT Biznes : Legimi, 2021.
Forma i typ

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz

Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego.

Nie zgaduj – pytaj

W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów.

Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę?

  • jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów
  • jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe
  • jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych
  • jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy
  • a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje!

***

Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują.
Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz

Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji.
Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing

Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
David Meerman Scott, autor światowych bestsellerów Nowe zasady marketingu i PR oraz Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

***

Adele Revella jest dyrektor generalną i założycielką Buyer Persona Institute, a także wiodącym na świecie autorytetem w zakresie budowy i wykorzystywania Buyer Person. Poprzez badania i warsztaty prowadzone przez jej Instytut metoda tworzenia Buyer Person stała się standardem dla tysięcy marketerów w setkach firm działających na całym świecie. Adele Revella jest niezwykle popularną mówczynią, konsultantką i blogerką. W trakcie swojej długiej kariery w marketingu poznała tę dziedzinę ze wszystkich stron: jako dyrektor, konsultantka, szkoleniowiec i przedsiębiorca.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.

Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.

Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń

Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:

(a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;

(b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;

(c) zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;

(d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz

(e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.

Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów

Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język angielski - poziom B1-B2

Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.

Ameryka lat sześćdziesiątych XIX wieku. Rodzina Marchów od pokoleń mieszka w Orchard House. Ojciec walczący w wojnie secesyjnej pozostawia opiekę nad czterema córkami ich matce, Marmee. Marmee wyprzedzająca swoją epokę, wpaja córkom ideały wolności i poszukiwania własnej drogi w życiu. Stateczna Meg, żywiołowa Jo, nieśmiała, uzdolniona muzycznie Beth i przemądrzała Amy wszystkich zarażają swoim entuzjazmem. Ulega mu nawet Laurie, samotny chłopiec z sąsiedztwa i jego tajemniczy, bogaty dziadek. Wejdź do świata Małych Kobietek i pozwól im zostać Twoimi przyjaciółkami.

CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ

•CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Little Women przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.

•SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Little Women dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio(pliki mp3).

•ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia:

- na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów;

- w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe;

- dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu;

- odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki.

POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY

Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język angielski

Poziom B1-B2

Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski?

Mamy dla Ciebie idealne połączenie!

Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.

Ameryka lat sześćdziesiątych XIX wieku. Rodzina Marchów od pokoleń mieszka w Orchard House. Ojciec walczący w wojnie secesyjnej pozostawia opiekę nad czterema córkami ich matce, Marmee.

Marmee wyprzedzająca swoją epokę, wpaja córkom ideały wolności i poszukiwania własnej drogi w życiu.

Stateczna Meg, żywiołowa Jo, nieśmiała, uzdolniona muzycznie Beth i przemądrzała Amy wszystkich zarażają swoim entuzjazmem. Ulega mu nawet Laurie, samotny chłopiec z sąsiedztwa i jego tajemniczy, bogaty dziadek.

Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Oparty na badaniach praktyczny poradnik pokazujący, jak radzić sobie z trudnymi ludźmi w pracy

Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-agresywnym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia również zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany. Postępowanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest łatwe, ale Gallo pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swoim postanowieniu – na własnych warunkach.

Relacje między ludźmi w pracy bywają niełatwe. Stres, jaki wywołują codzienne kontakty z trudnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i wydajność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji oraz sprawia, że przestajesz się angażować. Może także doprowadzić do tego, że zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany lub zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować.

W książce znajdziesz mnóstwo chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych oraz praktyczne wskazówki do wykorzystania od razu. Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i jednocześnie budować odporność w interakcjach międzyludzkich.

„Ta książka udowadnia, że dobra współpraca jest możliwa – nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w innej firmie”.

—DANIEL GOLEMAN, autor bestsellerów Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna

„Wszyscy trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie konfliktami. Książka Amy Gallo to zestaw konkretnych porad, jak poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu zawodowym”.

—ESTHER PEREL, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New York Timesa”; prowadzi podcasty pt. „Where Should We Begin?” oraz „How’s Work?”

„Przystępna, praktyczna książka o tym, jak radzić sobie z najtrudniejszymi współpracownikami oraz jak zmienić relacje z nimi w jedne z najcenniejszych w firmie”.

—ADAM GRANT, autor bestselleru „New York Timesa” pt. Leniwy umysł; prowadzi podcast TED „WorkLife”

W tej mądrej i opartej na gruntownych badaniach książce Amy Gallo prezentuje skuteczny i praktyczny model radzenia sobie z trudnymi współpracownikami. Bez względu na to, jaka jest twoja sytuacja, ta książka pomoże ci poprawić relacje w zespole”.

—DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Timesa” pt. Żałować czy nie żałować?, Kiedy i Drive

AMY GALLO jest redaktorką współpracującą z renomowanym czasopismem „Harvard Business Review” oraz autorką książki pt. HBR Guide to Dealing with Conflict i współprowadzącą podcast HBR o nazwie „Women at Work”. Jej artykuły ukazały się w dziesiątkach książek poświęconych inteligencji emocjonalnej, przekazywaniu i otrzymywaniu feedbacku, zarządzaniu czasem i przywództwu. Gallo, jako popularna prelegentka i facylitatorka, pomogła tysiącom liderów skuteczniej radzić sobie z konfliktami i zarządzać złożoną dynamiką miejsca pracy. Ukończyła Uniwersytet Yale, a tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie Browna.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język angielski - Poziom B1

Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.

W książce znajdują się następujące baśnie: Choinka, Królowa śniegu, Dziewczynka z zapałkami, Nowe szaty cesarza, Księżniczka na ziarnku grochu, Dzielny ołowiany żołnierz, Krzesiwo, Słowik.

CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ

•CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Fairy Tales przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki.Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.

•SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Fairy Tales dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio (pliki mp3).

•ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia:

- na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów;

- w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe;

- dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu;

- odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki.

POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY

Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć. Poczuj świąteczny klimat dzięki opowieściom wybranym spośród wielu pięknych baśni znanych już od pokoleń na całym świecie. Przypomnij sobie historię Choinki, która tak bardzo pragnęła jedynie urosnąć, że nie potrafiła cieszyć się chwilą obecną. Wsiądź do sań Królowej śniegu razem z Gerdą i Kajem albo obejrzyj Nowe szaty cesarza. Przypomnij sobie smutny wieczór wigilijny Dziewczynki z zapałkami i zabawną Księżniczkę na ziarnku grochu. Mimo że oryginały baśni ukazały się po duńsku, uznaliśmy, że warto zaproponować je w wersji angielskiej: zarówno sposób narracji, jak i słownictwo oraz struktura zdań nadają się idealnie do nauczania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język angielski

Poziom B1

Lubisz dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski?

Mamy dla Ciebie idealne połączenie!

Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.

Poczuj świąteczny klimat dzięki opowieściom wybranym spośród wielu pięknych baśni znanych już od pokoleń na całym świecie.

Przypomnij sobie historię Choinki, która tak bardzo pragnęła jedynie urosnąć, że nie potrafiła cieszyć się chwilą obecną.

Wsiądź do sań Królowej śniegu razem z Gerdą i Kajem albo obejrzyj Nowe szaty cesarza.

Przypomnij sobie smutny wieczór wigilijny Dziewczynki z zapałkami i zabawną Księżniczkę na ziarnku grochu.

Mimo że oryginał baśni ukazał się po duńsku, uznaliśmy, że warto zaproponować je w wersji angielskiej: zarówno sposób narracji, jak i słownictwo oraz struktura zdań nadają się idealnie do nauczania.

Podobno Andersen powiedział, że baśnie są jak pudełka: dzieci oglądają opakowanie, a dorośli zaglądają do wnętrza.

Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.

Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.

Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:

Czym jest metaverse i jak do niego wejść?

Co potrafi wirtualna rzeczywistość?

Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?

Jak wykorzystać metaverse w biznesie?

Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?

Co można zyskać?

Od czego zacząć i czego unikać?

To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.

Andrzej Horoch ̶ na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej